המועדונים שלנו:
דף הביתמועדון פרדס חנה-כרכור מדווחת על טיול לצפון עם נשות מועדון אדיס

מועדון פרדס חנה-כרכור מדווחת על טיול לצפון עם נשות מועדון אדיס

הטיול לצפון - נהריים וחמת גדר

יצאנו לטיול לצפון ב-16.12.14באוטובוס שהועמד לרשותנו באדיבותה הרבה של מפעל פלאסון ממעגן מיכאל..
בהתראה קצרה אך הצלחנו להתארגן.שלוש קבוצות נשים ממועדון אדיס, ממועדון ויצו כרכור ממועדון הסורופטמיסט פ-ח-כ
האוטובוס הגיע באיחור ולמרות זאת הגענו לגשר הישנה בשעה היעודה.
התקבלנו בחמימות סיירנו במתחם והסבר על המקום . ראינו מופע אור קולי מרהיב ומענין על הזקן מנהריים, פנחס רוטנברג , ועל חזונו היוצא דופן בזמנו.
משם נסענו לחמת גדר הוקצבו לנו שעתיים לשהות במים החמים והמרפאים ובשעה היעודה התאספנו כולנו רחוצים ורעננים לארוחת צהריים משותפת.
מצאנו ארבע שולחנות שמחוברים לספסלים חיברנו אותם פרשנו עלים מפות חד פעמיות שהבאנו איתנו.
כל אחת שלפה את האוכל שהיא הביאה. על השולחן היו שתיה סלטים פשטידות מאפים ממרחים לחם ועוגה לקינוח. סעדנו ביחד והיה טעים ונעים ונהננו מאד מגלויי האחוה והפרגון.
חזרנו לאוטובוס. מאחר ואף אחת לא מיהרה לחזור הביתה עצרנו בבית גבדיאל לראות תערוכה של אמנים מהאזור שלנו.
היה יפה מהנה טעים וכייף.
מודה רבה לאסתר אביאלי על היוזמה ואירגון.